تولید کننده لوله صبا(پی وی سی)

تولید کننده پی وی سی

شرکت نت پایپ به نمایندگی لوله و اتصالات صبا مشغول به فعالیت میباشد.لوله و اتصالات صبا با داشتن کیفیتی عالی و مدل های مختلف، بهترین گزینه برای امور لوله کشی و پروژه های ساختمان سازی می باشد.جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت بروز با کارشناس سایت در ارتباط باشید.

لوله و اتصالات صبا

لوله و اتصالات صبا به عنوان قسمتی از لوله کشی تعریف می ‌شوند که به مسیریابی لوله برای تغییر سوی، تغییر اندازه و اتصالات شاخه کمک می ‌کنند.

موارد زیر از جمله اتصالات لوله بوده و به طور گسترده در صنایع لوله کشی استفاده می شوند:

• زانوهای لوله

• کاهش دهنده های لوله

• اتصالات سه راهی

• اتصالات اولت

• کلاهک ها

• صلیب ها

اتصالات و لوله های متفاوت بر پایه طرح یا الزامات فرایند، کارکردهای مختلفی را انجام می دهند؛ این نوع محصولات به شکل نمونه های جداگانه تولید و به صورت جداگانه تهیه می شوند.

اتصالات و لوله ها به کمک اجزای انتهایی گوناگون، به مسیر اصلی متصل شده و وظیفه اساسی در کارکرد درست لوله ها در کاربردهای گوناگون دارد.

 

مشخصات لوله و اتصالات صبا

در رابطه با لوله و اتصالات صبا باید بگوییم که؛ لوله ها به شکل گرد یا استوانه توخالی هستند که از طریق آن امکان انتقال گازها و مایعات وجود دارد.

لازم به ذکر است که، لوله ها را از جنس آهن، سفال، فولاد، پلاستیک، پلیمر، سیمان و آلومینیوم تولید می کنند.

در طرف دیگر، اتصالات هستند که وظیفه برقراری ارتباط میان لوله ها را بر عهده دارند و جنس آنها از مس، فولاد، پلاستیک، لاستیک و غیره است.

از دلایلی که از اتصالات استفاده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ایجاد شاخه

• کم کردن سایز لوله ها

• تقسیم و تغییر مسیر جریان

تولید کننده لوله صبا
تولید کننده لوله صبا پی وی سی

خرید لوله و اتصالات صبا

در مواقعی که برای انجام امور مختلف لوله کشی نیاز به اتصالات لوله دارید و به همین جهت اقدام به خرید لوله و اتصالات صبا می نمایید، می بایست با یک سری نکات اساسی حین خرید این محصول آَشنایی داشته باشید.

توجه داشته باشید که این محصولات تنها در لوله کشی های آب و فاضلاب کاربردی نمی باشند؛ بلکه در صنعت ساخت و ساز نیز کاربرد دارند؛ از مهم ترین فاکتورها حین خرید این محصول شامل موارد زیر است:

• لوله و اتصالات باید از کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی برخوردار باشد.

• این نوع محصولات باید دوام و طول عمر بالایی داشته باشند.

• خرید انواع این محصول با توجه به نوع پروژه.

 

تولید کننده لوله صبا
تولید کننده لوله صبا

قیمت لوله و اتصالات صبا + خرید و فروش

از آنجایی که لوله و اتصالات در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت لوله و اتصالات صبا نیز متغیر خواهد بود.

با توجه به آن که جنس این محصولات از آهن می باشد، نوسانات قیمتی آهن در بازار جهانی آهن و نیز تحریم و تورم، در قیمت گذاری این محصولات تاثیر بسزایی دارد.

برخی دیگر از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت این محصولات تاثیرگذار هستند، شامل موارد زیر است:

• جنس لوله و اتصالات

• میزان داد و خواست

• نوسان قیمت مواد اولیه

مقاومت لوله پی وی سی

مقاومت در برابر خوردگی : لوله پلیکا غیر رسانا است و نسبت به فعل و انفعالات الکتروشیمیایی ناشی از اسیدها و نمک‌هایی که باعث خوردگی فلزات می‌شوند مقاوم است. این مشخصه در داخل و خارج لوله پلیکا ( لوله پولیکا ) وجود دارد. در نتیجه لوله در جاهایی که خاک مهاجم است کاربرد دارد.

مقاومت شیمیایی : لوله پلیکا در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی حداکثر تا دمای 140 درجه فارنهایت مقاومت خود را به نمایش می‌گذارد و همچنین در برابر مواد شیمیایی ای که معمولا در منازل پیدا یا استفاده می‌شوند مقاوم است.

مقاوت نسبت به وزن، سبک بودن : لوله پلیکا پیشرف شگرفی در کاهش وزن لوله داشته و این از نظر ایمنی بسیار مهم است. این لوله‌ها مصدومیت کارگر را به شدت کاهش می‌دهد.

انعطاف پذیری : مقاومت لوله پلیکا نسبت به شکستگی یک ویژگی بسیار مهم است. در حالیکه لوله پلیکا (پولیکا ) از ترکیب مواد پی وی سی خشک ( U-PVC ) ساخته شده تحمل فشار بدون اینکه دچار شکستگی شود را دارد.

مقاومت در برابر ضربه : در شرایط عادی لوله پلیکا ( پولیکا ) به نسبت لوله‌های ساخته شده از خاک رس بتن و بسیاری دیگر از مواد مرسوم مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

ضریب اصطکاک : لوله pvc با دیواره های صاف تری که دارد باعث کاهش اصطکاک سیال و مقاومت در برابر جریان می شود.

کیفیت آب : لوله پلیکا هیچ تاثیر منفی ای روی کیفیت آب نمی‌گذارد.

عایق حرارتی : لوله پلیکا رسانایی حرارتی کمتری نسبت به لوله‌های قدیمی تر دارد. این باعث می‌شود که لوله پلیکا برای بسیاری از پروژه‌های عایق حرارتی مناسب و مطلوب باشد.

لوله پلیکا از لوله‌های پرکاربرد در صنعت ساختمان است و بیش از نیمی از U-PVC ( پی وی سی ) تولید شده در این صنعت به کار می‌رود. بیشترین استفاده از آن در خروج فاضلاب است و برای ساخت ناودان و کابل برق به کار می‌رود. لوله پلیکا ( پولیکا ) از لوله‌های پلیمری قدیمی در بازار است و علیرغم این موضوع هنوز به دلیل تقاضای بازار تولید و توزیع می‌شود. این لوله در برابر مواد شیمیایی عادی موجود در خاک مقاوم است. لوله پلیکا را می‌توان یکی از سبک‌ترین لوله‌ها دانست.

 

 

در صورتی که قصد خرید و سفارش انواع لوله و اتصالات صبا را دارید، می توانید با استفاده از راه های ارتباطی موجود، با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
pulvinar justo Phasellus odio sem, id adipiscing ipsum mattis
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم