خرید شیرآلات برنجی آذر با قیمت عالی

خرید شیرآلات برنجی شرکت شیرگاز آذران با قیمت عالی و با بهترین کیفیت در سایز های مختلف به صورت اینترنتی و حضوری در این مجموعه با تخفیف ویژه زمستانه به تمامی نقاط ایران از طریق شماره های درج شده در وب سایت امکان پذیر می باشد .

گروه صنعتی آذران(سهامی خاص) در سال 1365 در شهر تاریخی و صنعتی اصفهان پا به عرصه صنعت نهاده است. این شركت برآمده از دل كارخانه ای است كه به دست صنعت گران سخت كوش و متعهد برای ساخت انواع چرخ دنده صنعتی بنا نهاده شده بود و پس از طی دوره تحقیقاتی و سیر تكامل و با تغییر ساختار تولید و نظر به نیاز مبرم كشور اقدام به تولید شیرآلات برنجی با نام تجاری آذر نموده است و در حال حاضر با مساحت 15000 متر مربع متشكل از 9000 متر مربع فضای كارگاهی و 2500 متر مربع ساختمان اداری و 1500 متر مربع فضای رفاهی مشغول به فعالیت می باشد. این شركت توانسته است بدون استفاده از فن آوری خارجی و منابع ارزی و تنها با اتكا به سرمایه داخلی و دانش فنی موجود در زمینه صنایع شیر سازی و با در اختیار داشتن ماشین آلات به روز و کارآمد كه اغلب ساخت بخش ماشین سازی این شركت است و بهره مندی از توان و پتانسیل فنی و مهندسی خود، « گروه صنعتی آذران» را به عرصه حضور برساند و مجموعه را به بزرگترین تولید كننده شیرآلات برنجی درمنطقه مبدل نماید.

تلاش ما
گروه صنعتی آذران با سرلوحه قراردادن شعار « آذران, كیفیت , اطمینان» در راستای بهبود فن آوری همواره در تلاش بوده تا علاوه بر دریافت فن آوری های روز نسبت به بومی سازی آن اقدام نماید كه موارد زیر از جمله آن است:
1- استفاده از ترانسفرهای عمودی و افقی
2- پیاده سازی اتوماسیون در خطوط تولید
3- برخورداری از خط آبكاری مكانیزه وPLC
4- استفاده از ماشین های تمام اتوماتیك و….
5- برخورداری از پرس های اتوماتیك MECOLPRESS
6- برخورداری از سری تراش های شش محوره Gildemeister

جهت خرید و یا مشاوره در امور خرید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
efficitur. Praesent et, lectus Curabitur quis, ut mattis sed facilisis ipsum libero
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم