خرید عمده خرید لوله و اتصالات نیوپایپ در سیرجان

خرید عمده لوله و اتصالات نیو پایپ سیرجان با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از طریق این شرکت به تمامی نقاط کشور به خصوص شهر سیرجان صورت می گیرد.

لوله نیوپایپ

محصولات لوله و اتصالات نیوپایپ از پر مرصرف ترین تولیدات لوله سفید در کشور و صنایع ساختمان سازی و صنعتی می باشند. موارد مصرف این تولیدات عبارتند از:

  • سیستم های سرمایش و گرمایش
  • موتور خانه
  • سیستم های آرسانی خانگی و گلخانه ای
  • سیستم های گرمایش از کف

خرید نیوپایپ در تربت

خرید عمده لوله و اتصالات نیو پایپ سیرجان  – لوله نیو پایپ

جلب رضایت نیاز بازار به فراهم کردن محصولی که قابلیت های تحت فشار آب سرد و گرم را با حفظ خواص و بدون تغییر مواد سیال داخل لوله دشوار بود. اما کی از بهترین لوله های پر کاربرد در کشور از جمله لوله و اتصالات نیوپایپ سیرجان که با توجه به استاندارد های طی کرده توانسته تمامی نیاز های فعالین در صنعت ساخت و ساز را با بهترین شکل برآورده کند محصولات نیو پایپ می باشند.

مزایای استفاده از لوله های پنج لایه
سیستم های لوله کشی با جزئیات آنها تعریف و توضیح داده می شوند.
بدیهست که یکی از مهمترین ویژگی های لوله ای که مورد استفاده قرار می گیرد انعطاف پذیری آن است. این موضوع در مواردی که نیاز به خم کردن لوله در حین کار بسیار پر رنگ تر است. ویژگی که در اکثر محصولات در هنگام اقدام به شکل دهی به لوله به فروش می رسد.
محصولات نیوپایپ با بهره گیری از به روز ترین و مناسب ترین تکنولوژی روز دنیا تولیدات خود را با بهتری کیفیت و بالاترین میزان کارایی و تنوع در کابرد های مختلف با مناسب ترین قیمت به فروش می رسانند. نت پایپ عرضه کننده به روز ترین تولیدات لوله و اتصالات در تمامی نقاط کشور به صورت آنلاین می باشد.

نمایندگی فروش لوله و اتصالات نیوپایپ در سیرجان

جهت سهولت در امر خرید لوله و اتصالات نیوپایپ نمایندگی فروش این شرکت در شهر سیرجان راه اندازی گردید . اگر دنبال خریدی مطمئن و در عین حال به صرفه هستید با مراجعه با این نمایندگی خرید خود را انجام دهید .

نیوپایپ چیست و کاربرد آن کدام است؟

PEX-AL-PEX Pipe & Fittings
نت پایپ نماینده فروش لوله و اتصالات آبرسانی پنج لایه (نمایندگی تربت حیدریه)
لوله پنج لایه (PEX-AL-PEX) با ساختار ویژه پلیمری و خواص فیزیکی و مکانیکی خود مصارف گوناگون و حداکثر دمای 90c قابل کاربرد است. این لوله ها که براساس استاندارد ASTMF-1281 تولید می کردند برای مصارف زیر کاربرد دارند:

مصارف آبرسانی: لوله نیوپایپ برای استفاده در انتقال آب سرد و گرم و بهداشتی کاملا مطمئن است طبق تاییدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با استاندارد DVGW-W542 مطابقت دارد.

کاربرد در صنایع پزشکی و بهداشتی: از این لوله در صنایع پزشکی نظیر انتقال گازهای طبی و سیستم های دیالیز و … استفاده می شود همچنین لوله در صنایع غذایی دارویی و اغلب مواد شیمیایی که در آن از دمای کمتر از 90c استفاده می گردد کاربرد دارد.

کاربرد صنعتی: در کارخانه های تولید مواد شیمیایی که لوله های فلزی کارایی لازم را ندارند از این نوع لوله استفاده می گردد همچنین در صنایعی نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، کشتی سازی، ماشین سازی و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد در سیستمهای حرارتی و برودتی: به علت مقاومت این لوله ها در برابر فشار و ترک خوردگی، در فن کوئل، سردخانه، سیستمهای مولد سرما و نیز سیستمهای نوین سرمایش از کف و غیره استفاده می گردد. این لوله به علت کارکرد بلند مدت در دمای 90c در سیستمهای رادیاتور و همچنین به دلیل ضریب انتقال حرارت مناسب در سیستم گرمایش از کف مورد استفاده قرار میگیرد.

برای خرید محصولات و ثبت سفارش کافی است با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده، بعد از ثبت سفارش شما و دریافت اطلاعات تخصصی از محصول مورد نیاز شما مراحل خرید شما را پیگیری می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
consequat. id Curabitur lectus tristique velit, in mattis tempus pulvinar
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم