مرکز عرضه لوله و اتصالات نیوپایپ در اصفهان

عرضه لوله و اتصالات نیوپایپ

نام مجموعه گیتی پسند
زمان شروع به کار 1377
نام مدیر عامل آقای جنتی
محل کارخانه اصفهان
تعداد افراد شاغل بیش از ۴۰۰۰ نفر
محصولات دیگر تولیدی لوله های ۵ لایه – لوله های پوشفیت – لوله های پلی اتیلن – شیرآلات – فوم لوله ای و ورقه ای – تجهیزات سرمایشی و گرمایشی
تنوع سایز ۶۳-۵۰-۴۰-۳۲-۲۵-۲۰-۱۶
خدمات قبل از فروش مشاوره – طراحی – برآورد
خدمات بعد از فروش 30 سال بیمه ایران
مدیر فروش مهندس خدابنده لو

جهت خرید از مرکز عرضه ی لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ از طریق سایت های اینترنتی میتوانید اقدام کنید.

تاریخچه نیوپایپ

در این مقاله قرار است با یکدیگر درباره نمایندگی اصلی نیوپایپ و خود نیوپایپ که محصولی از گروه صنایع گیتی پسند است صحبت مختصری داشته باشیم.

ابتدا باید ذکر کرد شرکت هلدینگ گیتی پسند کارخانه ای با وسعت پهناور در اصفهان که پیشرو در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات تک لایه پنج لایه سیستم های فاضلابی و عایق هایی با ذخامت و ابعاد مختلف جهت استفاده در اماکن متفاوت میباشد.

شرکت هلدینگ گیتی پسند فعالیت خود را از سال 1377 آغاز و اکنون با بیش از 4000 پرسنل با مدیریت آقای جنتی در حال فعالیت میباشد که بازرگانی کشیشی امروزه نمایندگی اصلی نیوپایپ و این کارخانه و تمامی محصولات آن از جمله لوله و اتصالات تک لایه آذین سپاهان، لوله و اتصالات پنج لایه، سیستم های فاضلابی نیوفلکس و انواع آن میباشد.

لوله ۵ لایه نیوپایپ  (محصولی از گروه صنایع گیتی پسند) اولین و نه تنها لوله اتصالات ۵ لایه با سایز های 16 ،20 ،25 و 32 40، 50 64 به بالا در ایران میباشد که امروزه در خیلی از پروژه های بزرگ و کوچک خرده فروشان و یا عمده فروشان همگی تقاضای همکاری با این برند مطرح هستند. بازرگانی کشیشی هم اکنون نمایندگی اصلی نیوپایپ گیتی پسند است که با عرضه محصولات این شرکت در راس همکاری با عاملین و مجریان درحال فعالیت میباشد.

تنوع محصولات نیوپایپ

محصولات نیوپایپ شامل انواع لوله و اتصالات ساختمانی است. همچنین میتوانید در انتها لیست قیمت نیوپایپ توسط نمایندگی نیوپایپ کشیشی که قرار گرفته است مشاهده فرمایید.

لوله های پنج لایه

لوله های نیوپایپ خود جداگانه به دو دسته PERT-AL-PERT و PEX-AL-PEX تقسیم بندی میشود.

PERT-AL-PERT: لوله هایی از جنس پلی الفین ترموپلاستیک میباشد که دارای سری خواص فیزیکی و مکانیکی بالاتری نسبت به پلی اتیلن های معمولی دارد. البته باید گفت که این سبک از پلی اتیلن دوام و مقاومت کمتری نسبت که پلی اتیلن های مشبک دارد و مناسب مصارف آب سرد و گرم دارد و تا 80 درجه سانتی گراد تحمل دما دارد.

PEX-AL-PEX: برخلاف لوله های PERT-AL-PERT این سری از لوله ها با سختار پلی اتیلن مشبک و داشتن شبکه های پلیمری و نوع پلی اتیلن سنگین به کار رفته است که راحت در اثر حرارات بالا آسیب نمی بیند و متواند تا دمای 95 درجه سانتی گراد تحمل داشته باشد.

اتصالات نیوپایپ

اتصالات نیوپایپ
مرکز عرضه لوله و اتصالات نیوپایپ در اصفهان

اتصالات نیوپایپ به سه بخش پرسی و کوپلی و کلمپی تقسیم میشود که هر کدام فناوری ساخت منحصر به فرد خود را دارند و هرکدام در بخش های متفاوت با کارایی های متفاوت عرضه میشوند.

اتصالات پرسی: یکی از پرکاربردترین اتصالات در بخش آبرسانی، اتصالات پرسی میباشند که برای پیوند دادن بین لوله ها استفاده میشود و با دستگاه پرس پرس میشود. یکی از مزیت های اتصالات پرسی داشتن طول عمر بالا است که از نظر اقتصادی آن ها را به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است.

اتصالات کوپلی: در خصوص این اتصالات باید گفت که به دلیل نوع اتصال متفاوتی که با اتصالات پرسی ایجاد میکنند پرکاربردتر هستند و باتوجه به طراحی منحصر به فرد خود مقاومت بالایی دارند و به شما این امکان را میدهد که بدونه محدودیت در کارهای خود از آن ها به راحتی استفاده کنید. این اتصالات را میتوانید از نمایندگی اصلی نیوپایپ بازرگانی کشیشی تهیه نمایید.

اتصالات کلمپی:  با افزایش سایز لوله ها به اتصالاتی نیاز داریم که بتوانند وزن لوله ها و فشار آبی که از داخل لوله ها درحال عبور است را تحمل کنند. این سری از اتصالات از آلیاژ محمکتری ساخته شده و جهت استفاده برای کار های سنگین تر استفاده میشد.

شیرهای پنج لایه

نیوپایپ علاوه بر تولید لوله و اتصالات در بخش شیر های تاسیسات ساختمان همچون شیر های روپیچ کوپلی شیرهای دسته پروانه ای شیر های کلکتوری. دسته گازی شیر پیسوار و شیر های هواگیری اتومات و غیره زمینه پررنگی دارد.

شیرهای روپیچ کوپلی: شیر هایی از جنس برنج و ساختاری خاص که میتوانید در کلکتور های خود استفاده نمایید. از تنوع این شیر ها میتوان سری های دسته پروانه ای شیر های زانویی که خودشان مهره ماسوره نیز دارند اشاره کرد.

شیرهای حیاطی: شیرهایی از جنس برنج مناسب برای منازل مسکونی و استفاده در حیاط ها و پاسیو ها و غیره.

شیرهای هواگیر اتومات: برای انتقال مایع در سیستم های انتقال مایع و خطوط سیال استفاده میشود. تمام این اتصالات توسط نمایندگی اصلی نیوپایپ کشیشی عرضه میشوند و شما به راحتی از طریق این سایت قادر به خرید خواهید بود.

کاربرد لوله های پنج لایه

لوله‌های ۵ لایه بسیار سریعتر و ساده تر از لوله های گالوانیزه و تک لایه اجرا میشوند. به همین دلیل میتوان در موارد زیر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه باید گفت که یک لوله خوب باید علاوه بر منعطف بودن و کیفیت پایه مواد ساخت، از ویژگی های دیگری نیز برخوردار باشد. لوله های پنج لایه بدون شک، با اختلاف در صدر لوله های با کیفیت قرار دارند. انعطاف، سد اکسیژن، انبسطاط حرارتی کم، نصب آسان و قیمت مناسب از جمله ویژگی های مهم در انتخاب این لوله ها از نمایندگی نیوپایپ هستند     .

مواد تشکیل دهنده لوله های پنج لایه

  • پلی اتیلن مشبک PE-X
  • چسب مخصوص
  • مواد آلمینویمی AL
  • چسب مخصوص
  • مواد پلی اتیلن مشبک PE-X

لوله 5 لایه مناسب برای انواع لوله کشی ها ، لوله کشی های گرمایشی و سرمایشی، سیستم لوله های بیمارستانی و پزشکی، مواد غذایی و صنایع شیمیایی، سیستم آب گرمایش خورشیدی و سیستم هوای فشرده است. به غیر از این موارد این محصولات برای موارد زیر نیز پرکاربرد هستند.

خصوصیات لوله پنج لایه موجود از زبان نمایندگی اصلی نیوپایپ 

از خصوصیات بارز پنج لایه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا تا دمای 95 درجه سانتیگراد در برابر دما و تحمل فشار 10 بار
  • ضریب انبساط حرارتی پایین به علت بهره گیری از آلومینیوم
  • افت فشار اندک
  • شکل پذیری بالا برای راحتی در نصب
  • مقاومت در برابر خوردگی و سایش
  • مقاومت بالا در نفوذ اکسیژن به علت پوشانیدگی توسط یک لایه آلومینیوم
  • نصب آسان و وزن کم
  • نداشتن صدای آزاردهنده

چرا نیوپایپ؟

نمایندگی اصلی نیوپایپ کشیشی به جرعت میتواند بگوید که در بازار ایران لوله های نیوپایپ پرمصرف ترین لوله های پنج لایه به شمار میروند و از لحاظ تامین کمبود بازار نقش اساسی را ایفا میکند. نیوپایپ را میتوان پرچمدار و حاصل تلاش گروه صنعتی گیتی پسند در این سال ها دانست که با فناوری روز دنیا و سرمایه گزاری ویژه در این بخش از محصولات توانست به نقطه ای از موفقیت برسد که با وجود نمونه های خارجی در بازار ایران به فروشی غیرقابل تصور دست پیدا کند و خود را سرزبان ها بیندازد.

از مزایای این محصول فوق میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تنوع و کامل بودن سبد محصولات
  • تولید اتصالات به سه روش کوپلی و پرسی و کلمپی
  • تولید لوله های هم پی ار تی و هم پکس ال پکس
  • تنوع سایز ( از 16 تا 64)
  • قیمت بسیار مناسب با توجه به کیفیت تولید به خصوص برای سایزهای بالای 32
  • تولید 100 در 100 ایرانی(اولین وتنها تولید کننده سایز 40 به بالا در ایران)
  • استفاده از آبکاری نیکل
  • تامین به روز
  • بزرگترین تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه در خاور میانه
  • سابقه تولید و کیفیت بالا
  • ضمانت محصول به مدت 30 سال
  • تحمل فشار کاری مدام برای 50 سال 10 بار است

برای اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش تماس شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Donec Donec accumsan ut vel, luctus tristique mattis sed Praesent
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم