قیمت فروش لوله پلی اتیلن توسن

قیمت فروش لوله های پلی اتیلن توسن چگونه تعیین می شوند؟ لوله های پلی اتیلن از نظر کیفیت در بازار ها در چه سطحی می باشند؟
لوله های پلی اتیلن در شهر های مختلفی دارای کارخانه های تولیدی اند که یک نمونه از این شهر ها شهر توسن می باشد. کارخانه های تولیدی شهر بجنورد انواع و اقسام این لوله های پلی اتیلن را تولید و در بازار عرضه می کنند. قیمت این لوله ها بر اساس کیفیت لوله ها تعیین می شوند.
لوله‌ پلی‌اتیلن با توجه به مشخصات منحصر بفرد خود کاربرد‌های وسیعی در انتقال سیالات در پروژه‌های بزرگ صنعتی دارد که می‌تواند لوله پلی اتیلن را متمایز از سایر لوله‌ها کند. امروزه سيستم‌های لوله پلی اتیلن شرکت توسن صنعت ایده‌آل‌ترین گزینه برای سیستم‌های انتقال آب، فاضلاب شهری و صنعتی، لوله انتقال گاز ، کاورینگ کابل،لوله‌های آتشنشانی و اطفاء حریق و بهترین انتخاب جهت انتقال آب دریا و دیگر کاربردها در آبهای شور می‌باشد.لوله پلی اتیلن از جنس پلاستیک انعطاف پذیر میباشد و ویژگی انعطاف پذیری لوله پلی اتیلن از مزایای اصلی این لوله ها میباشد.خاصیت انعطاف پذیری انها سبب شده تا برای فرایند های نصب بخصوص در مواردی که انعطاف پذیری نیاز است مورد توجه قرار گیرد و در چنین شرایطی کاربرد لوله های فلزی اصلا امکان پذیر نباشد. پلی اتیلن در گرید های مختلفی موجود میباشد و هر کدام از این انواع پلی اتیلن جهت کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

موارد استفاده پلی اتیلن
بسیاری از مواد پلاستیکی و پلیمری که امروزه مورد استفاده مردم قرارمیگیرند از جنس پلی اتیلن هستند. برای مثال از پلی اتیلن میتوان در فرایند تولید کیسه های پلاستیکی خرید، فیلمهای دوربین و ورق های پلاستیکی و حتی در تولید بطری ها استفاده کرد. درجه انعطاف پذیری که در گریدهای مختلف پلی اتیلن وجود دارد کمک میکند که کاربرد نهایی لوله مشخص شود. در بین تمامی گرید های پلی اتیلن LDPE یا همان پلی اتیلن چگالی کم، از بالاترین انعطاف پذیری برخوردار میباشد. در بین خانواده ی پلی اتیلن چگالی پایین، پلی اتیلن چگالی پایین خطی بعنوان با دوام ترین و مقرون به صرفه ترین پلاستیک در این گرید در نظر گرفته شده است. پلی اتیلن چگالی بالا از نظر ساختاری دارای بافت محکمتری هستند که بعنوان hdpe ان را میشناسیم اما در برابر گرما و حرارت بسیار مقاوم است. زمانی که قرار است از پلی اتیلن بعنوان لوله مورد نظر در یک سیستم لوله کشی استفاده کنند معمولا hdpe یا همان پلی اتیلن چگال بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
non libero dolor. pulvinar ante. vulputate, et, commodo
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم