اخذ نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ / آذین لوله سپاهان

اگر به دنبال اخذ نمایندگی فروش انواع لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ / آذین لوله سپاهان ، هستید در اسرع وقت با این مجموعه در تماس باشید.
گروه فنی مهندسی نت پایپ مفتخر به ارسال محصولات پنج لایه نیوپایپ و همچنین لوله و اتصالات تک لایه آذین لوله سپاهان به شهرهای مختلف کشور طی سالیان متمادی بوده است.
گيتي‌پسند سال‌ها قبل با توليد لوله و اتصالات تك لايه آذين لوله و پنج‌لايه نيوپايپ، پاي در بازار صنعت تاسيسات كشور گذاشت. حضوري كه همواره نقش موثري در تغيير و اصلاح مدل‌هاي اجرايي در اين صنعت داشته است. كمي بعد از آذين‌لوله و نيوپايپ، ديگر برندهاي اين گروه صنعتي متولد شدند و هركدام مجموعه اي از محصولات پايه و كاربردي را به بازار مصرف ايرانيان عرضه داشتند. كيمياجاويد ، سپهرفوم ، FLXT ، نيوفلكس ، SGP ، RSN ، ديناپليمر ، نانوكيم ، گيتكو و نيووارم ساير برندهاي تجاري گيتي پسند هستند كه محصولات آن‌ها در صنايع نفت و پتروشيمي، پليمر، ساختمان، خودرو و… شناخته شده است و به صورت مستقيم يا غيرمستقيم در خانه و زندگي اغلب مردم ايران حضور دارند يا اينكه ماده اوليه توليد محصولات بسياري از واحدهاي توليدي در كشور شده اند.
خانواده بزرگ گيتي پسند با پافشاري بر نيت قلبي موسسان كارآفرين اين مجموعه و تثبيت آن انديشه راهبردي، هم‌اكنون به يكي از نمادهاي اقتصاد مولد و توليدي با تكيه بر نيروي پرتوان و خوش فكر ايراني مبدل شده و قراراست با فراگير شدن نام و محصولات گيتي پسند در سراسر ايران و جهان، آن نگرش، به شكل مناسب و موثري گسترش پيدا كند.
رشد و توسعه فردي و گروهي مستمر بالغ بر سه هزار نفر نيروي انساني، ارتقاي دائمي سطح كمي و كيفي دستگاه ها و تجهيزات فني در واحدهاي توليدي گروه، استفاده مداوم از دانش روز دنيا و در نهايت كسب رضايتمندي حداكثري گروه مشتريان محصولات اين گروه صنعتي، چهار اصل توسعه پايدار گيتي پسند مي‌باشند، اصولي كه برپايه رعايت اخلاق حرفه اي در اين مجموعه پايه‌گذاري شده و همواره در حال اجراست.

33 دیدگاه

  1. من تو اسلامشهر مغازه لوله فروشی دارم بخوام نمایندگی بگیرم چه شرایطی داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  2. سلام بنده قدیری هستم شهر توریستی سرعین که ساخت وساز خیلی بیشتر شده الان من لوله کشی دارم ولی میخام نمایندگی بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید 09143597018
    Mahbobgahdiri1348@gmail.com
    باتشکر

  3. سلام بنده بهمن لطیفی هستم از شهر تالش استان گیلان درخواست نمایندگی لوله و اتصالات شرکت آذین لوله سپاهان را دارم ۰۹۱۱۳۸۳۲۲۹۸

  4. سلام
    من تو كرج لوله فروشي دارم ميخوان نمايندگي بگيرم راهنمايي لطفأ.

  5. سلام .اندیمشک میخوام نمایندگی بگیرم لطفا شرایط چی هست ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

      1. باسلام خدمت ادمین عزیز .
        لوله کش آب هستم از استان فارس شهرستان خرامه .
        خواستم شرایط اخذ نمایندگی رو بدونم .
        اگه امکانش هست ایمیل گذاشتم بهم خبر بدین که با چه سرمایه ای میتونم استارت کنم .
        شماره هم میذارم
        ۰۹۱۷۱۳۸۳۹۳۶

  6. سلام من جعفرکهنی هستم از استان ایلام مزاحم میشم میخواستم نمایندگی لوله تک لایه بگیرم باید چکارکنم متشکرم

  7. سلام عابدی هستم استان فارس شهرستان داراب نمایندگی لوله واتصالات می خوام با 09397015146 راهنمایی کنید.

    1. سلام ما میخواهیم در شهرستان بوکان نمایندگی بگیریم،لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
tristique ante. quis, fringilla vel, Curabitur ut id elit. mattis
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم