اعطای نمایندگی فروش لوله و اتصالات تک لایه ارزان زنجان

باتوجه به هزینه های کلان احداث ساختمانها به خصوص امکانات لوله کشی آب سرد و گرم و سیستم های گرمایشی و سرمایشی موجود در آن این مجموعه تولیدی بازرگانی اقدام به تولید انواع لوله و اتصالات تک لایه ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت با نام و برند تجاری سایان لوله نمود . به دلیل استقبال زیاد مردم زنجان از این محصول ، شرکت سایان اقدام به اعطای نمایندگی انواع لوله و اتصالات تک لایه به فروشگاهها و مجریان عملیاتی این حوزه در شهر زنجان نموده است . لذا شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از شرایط و ضوابط اعطای نمایندگی فروش در شهر زنجان با کارشناس سایت پیش رو در ارتباط باشید.

شرکت سایان لوله نقش جهان (سهامی خاص) در سال 1391 در اصفهان، دارای پروانه بهره برداری به شماره 1329633/34450/104 صنایع و معادن و شماره ثبت 032644در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن با نام تجاری سایان بنیانگذاری شده است. در حال حاضر تولیدات این شرکت شامل لوله و اتصالات پلیمری از سایز 20 تا 75 میلی متر می باشد.
مواد اولیه لوله و اتصالات سایان، از نوع پلی پروپیلن می باشد که یک نوع پلیمر با چگالی بالاست. مناسب ترین ماده اولیه جهت تولید و ساخت لوله های آب آشامیدنی (سرد و گرم) پلی پروپیلن از نوع 3، با نام اختصاری P.P.R.C TYPE 3 می باشد که دارای خصوصیات انعطاف پذیری و مقاومت در برابر ضربه، فشار، و تحمل بهتری نسبت به سایر گریدهاست.
این شرکت با بهره گیری از دانش روز و تجهیزات مدرن توانسته است کلیه محصولات خود را منطبق با فاکتورهای استانداردهای ملی از جمله اداره استاندارد ایران، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن؛ تولید و عرضه نماید.
در طول فعالیت این مجموعه تولیدی، اساس کار بر پایه کیفیت ممتاز محصولات، قیمت مناسب و رضایت کامل مشتریان بوده است.
امید است که با عنایات و الطاف الهی و حمایت مصرف کنندگان بتوانیم گامی مؤثر در بهبود عرضه اقتصادی کشور برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
vulputate, sem, ante. Aenean ipsum Curabitur ut ut
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم