فروش ویژه لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در استان کردستان

به دلیل استقبال مردم استان کردستان از محصولات تولیدی شرکت نیوپایپ ، فروش انواع لوله و اتصالات پنج لایه در این استان به صورت ویژه آغاز شد .
فروشگاه ها و تولید کننده ها از جمله نیوپایپ هر ماه و هر سال با گذاشتن فروش ویژه محصولات و تجهیزات ساختمانی به خصوص در زمینه لوله و اتصالات اقدام به پیش فروش می کنند.
اگر قصد خرید انواع لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ را دارید و می خواهید این محصول را به قیمت نمایندگی خرید کنید با کارشناس فروش سایت پیش رو در ارتباط باشید .
با توجه به هزینه های کلان ساختمان های امروزی ، برنامه ریزی برای افزایش طول عمر ساختمان ها امری ضروری به نظر می رسد. یکی از مهم ترین عوامل جهت افزایش طول عمر ساختمان ، سیستم تاسیسات و لوله کشی آن است.

همزمان با پیشرفت های اخیر و کاربرد تکنولوژی های جدید در صنعت ساختمان ، لوله های بکار رفته در ساختمان نیز دچار تحولی شگرف شده است. این تحول با عرضه لوله های تلفیقی پنج لایه PERT-AL-PERT و PEX-AL-PEX یا PEX با طول عمر بیش از 50 سال و با دمای کاربری حداکثر 95 درجه سانتی گراد معرفی شده است.

نسل جدید لوله ها که اصطلاحا به لوله های پنج لایه نیوپایپ معروف می باشند به دلیل مواردی همچون:

۱-استحکام و دوام طولانی مدت

۲-رعایت کامل استانداردهای بهداشتی

۳-نصب سریع و آسان

۴-قیمت مناسب

به سرعت در سراسر جهان جایگزین لوله های فلزی و پلیمری گردیدند.این لوله ها درکلاس PERT-AL-PERT ,PEX-AL-PEX یا PEX تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

ساختار مولکولی لایه های نگهدارنده:لایه آلومینیومی در مجموع به نحوی در کنار همدیگر قرارگرفته اند که در سیستمهایی نظیر آبرسانی سرد وگرم.آب آشامیدنی.رادیاتور.گرمایش از کف.هوای فشرده و انتقال مایعات از کارایی حداکثر بر خوردار می باشند.

در این لوله ها مایعات و سیالات بدلیل عبور از درون لایه PERTیا PEX نه تنها کلیه خواص و ویژگیهای خود را حفظ می نماید بلکه بدلیل ساختار صیقلی و صاف مواد لایه درونی هیچگونه رسوب و خوردگی بر جای نخواهد ماند.
جهت خرید و یا مشاوره در امور خرید لوله و اتصالات نیوپایپ در استان کردستان با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
odio porta. sem, felis commodo ut Aenean non dictum adipiscing eleifend tristique
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم