نمایندگی لوله و اتصالات تک لایه فرشید (رویال پایپ) در شیراز

غالب مشتریان به دنبال خرید از مکانهای مطمئن با قیمت مناسب می باشند . اگر به دنبال خرید انواع لوله و اتصالات تک لایه فرشید از شرکت رویال پایپ در شهرستان شیراز هستید ما شما را به نمایندگی فروش این محصول در شهر شیراز معرفی می کنیم.
یکی از محاسن خرید از نمایندگی برای مشتریان این است که مشتری خریدی مطمئن همراه با قیمتی مناسب ، به قیمت شرکت را تجربه خواهد نمود . نحوه خرید از نمایندگی پخش محصولات رویال پایپ بدین صورت است که مشتری بدون حضور در مکان نمایندگی به صورت آنلاین از طریق سایت خرید خود را با کمترین هزینه همراه با حداکثر تخفیف دریافت می نماید.
جهت خرید و یا هرگونه مشاوره در امور خرید محصولات با کارشناس سایت در ارتباط باشید.
شرکت تولیدی فرشید در سال 1357 با انگیزه تدارک و تامین قطعات پلیمری تخصصی مصرفی صنایع کشور بالاخص صنعت نساجی تاسیس گـردید. و در سال 1359 شروع به فعالیت گسـترده نمود. این مجموعه در سال 1377 پس از بررسی و تحقیقات گسترده در زمینه تکنولوژی ساخت لوله و اتصـالات پلیمـری و ارزیابـی تـوان تـخصصی کارخـانه خط تولید این نـوع لوله و اتصالات را با مارک فرشـید ( رویال پایپ ) راه اندازی و به فعالیت قبلی اضافه نمود. که با قریب 3 دهه تجربه در زمینه فرآیندهای پلیمر و تزریق پلاستیک ، ماشین آلات مدرن تولید لوله و اتصالات و همچنین بهره گیری از آزمایشگاه مجهز و پرسنل مجرب و ماهر محصولاتی مرغوب و در سطح استاـنداردهای بین المـللی تولید و به دلیل بالا بودن سطح کیفی محصولات ، خود را در بازارهای داخلی مطرح نماید.
– مواد اولیه پلیمری پلی پروپیلن راندوم کوپلیمر ( PP-RC)
– برنجی های مورد استفاده در تولید اتصالات تلفیقی ( اتصالات بوشن و مغزی دار)
مواد پلیمری:
گروه R&D شرکت با بیش از سه دهه تجربه در زمینه استفاده از مواد پلیمری گوناگون و همینطور پس از تحقیقات گسترده پی بهترین نوع مواد اولیه پلی پروپلین در جهان جهت ساخت لوله و اتصالات پلیمری با نام تجاری HOSTALEN PPH 5416 توسط کمپانی باسل آلمان تولید میشود . که علاوه بر گواهی استاندارد اروپائی EN12202 در مورد سیستم لوله های پلیمری ، جهت آب آشامیدنی ، درای تاییدیه بهداشتی از مراکز علمی کشورهای اتحادیه اروپا و FDA میباشد .
لازم به ذکر میباشد محصولات شرکت رویال پایپ دارای 12 سال بیمه نامه ایران میباشد .
گواهی نامه های بین‌المللی
گروه تولیدی فرشید درراستای خط مشی کیفیت خویش با ارائه محصولات ممتاز کیفی و درسطح استانداردهای جهانی و رقابت با کشورهای صنعتی سعی و تلاش بی وقفه ای داشته است و گامهای بلندی را در این راستا برداشته است و در عرصه بین المللی نیز مورد تایید واقع شده و علاوه بر اخذ گواهینامه های متعدد بین المللی موفق به عضویت در شبکه جهانی کیفیت ( IQNet ) و اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001 – 2008 از آلمان گردیده است و همچنین موفق به دریافت بیش از دوازده تقدیر نامه و ستاره طلایی کیفیت از کشورهای آلمان ، انگلستان ایتالیا ، فرانسه . اسپانیا و یونان در سالهای 2003 تا 2010شده است .
جهت تهیه محصولات تولیدی رویال پایپ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fringilla dictum diam efficitur. pulvinar nunc ut
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم