نمایندگی لوله و اتصالات سفید فرشید(رویال پایپ)در زاهدان

جهت خرید انواع لوله و اتصالات تک لایه سفید فرشید در شهر زاهدان میتوانید از شماره های درج شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید.

 

***در ادامه با ما همراه باشید***

 

نقد و بررسی تخصصی

شرکت لوله سفید فرشید (رویال پایپ)با سابقه طولانی در امر تولید انواع لوله و اتصالات تک لایه از سال ۱۳۵۷ با انگیزه تدارک و تامین قطعات پلیمری تخصصی مصرف صنایع کشور بالاخض صنعت نساجی تاسیس گردید و در سال ۱۳۵۹ آغاز به فعالیت گسترده نمود.

این مجموعه در سال ۱۳۷۷ پس از بررسی و تحقیقات گسترده در زمینه تکنولوژی ساخت لوله و اتصالات پلیمری و ارزیابی توان تخصص کارخانه خط تولید این لوله و اتصالات را با مارک رویال پایپ راه اندازی و به خط تولید قبلی اضافه نمود. این شرکت توانسته است با دارا بودن بیش از سه دهه تجربه در زمینه فرایند های پلیمر و تزریق پلاستیک، ماشین آلات مدرن تولید لوله و اتصالات و همچنین بهره گیری ار آزمایشگاه مجهز و پرسنل مجرب و ماهر محصولاتی مرغوب و در سطح استانداردهای بین المللی تولید و به دلیل بالا بودن سطح کیفی محصولات، خود را سریعا در بازارهای داخلی و خارجی مطرح نماید.

اصلی ترین مواد اولیه ای که برای تولید لوله و اتصالات پلیمری رویال پایپ بکار می روند عبارتند از :

۱) مواد اولیه پلیمری راندوم کوپلیمر که تماما از کمپانی باسل آلمان تهیه می شود.

۲)   برنجی های مورد استفاده در تولید اتصالات تلفیقی (اتصالات بوشن و مغزی دار)

به دلیل استفاده از مواد اولیه خود رنگ برخلاف بعضی از لوله های پروپیلن طعم، رنگ و بوی آب را تغییر نمیدهند، مانع عبور نور و به وجود آمدن جلبک می شوند و مورد تایید سازمان fad  آمریکا می باشند، لذا کاملا بهداشتی و مناسب جهت عبور آب آشامیدنی هستند.

رویال پایپ
مواد اولیه
اصلی ترین مواد اولیه ای که برای تولید لـوله و اتصالات پلیمری رويـال بکار می روند عبارتند از:
الف: مـواد اولیـه پلیمری پلی پروپیلن راندوم کـوپليمر (PP-RC)
ب: برنجی های مورد استفاده در تولید اتصالات تلفیقی ( اتصالات بوشن و مغزی دار )

مواد پلیمری

گروه R&D شرکت با بيش از سـه دهه تجربه در زمینه استفـاده از  مواد پلیمری گوناگون و همينطور پس از تحقيقات گسترده پي بردند که بهترین نوع مـواد اولیه پلی پروپیـلن در جهـان جهت ساخت لولـه و اتصالات پلیمری با نام تجاری Hostalen PPH 5416 توسط کمپانی باسـل (Basell) آلمان توليد مي شود. باسل بعنوان بزرگترين پتروشيمي  توليد پلي اولفیـن در جهـان از ادغام کمپانی هاي زير تشكيل شده است:

جهت خرید و فروش محصولات میتوانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
libero. Donec consectetur justo commodo felis id
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم