نمایندگی لوله و اتصالات سفید فرشید(رویال پایپ) در قائم شهر

جهت خرید انواع لوله و اتصالات تک لایه سفید فرشید در شهر قائم شهر می توانید با مراجعه به سایت فروش شرکت در نمایندگی اسن شهر خرید خود را به راحتی انجام دهید .

***در ادامه با ما همراه باشید***

 

اگر به دنبال یک خرید مطمئن و با کیفیت هستید ما شمارا به نمایندگی فروش لوله سفید رویال پایپ (فرشید ) معرفی می کنیم.
گروه فنی مهندسی نت پایپ مفتخر به نمایندگی فروش اینترنتی انواع لوله سفید رویال پایپ و یا فرشید ، به طور مستقیم به مشتریان این محصول می باشد.
شرکت تولیدی فرشید در سال 1357 با انگیزه تدارک و تامین قطعات پلیمری تخصصی مصرفی صنایع کشور بالاخص صنعت نساجی تاسیس گـردید. و در سال 1359 شروع به فعالیت گسـترده نمود. این مجموعه در سال 1377 پس از بررسی و تحقیقات گسترده در زمینه تکنولوژی ساخت لوله و اتصـالات پلیمـری و ارزیابـی تـواگر به دان تـخصصی کارخـانه خط تولید این نـوع لوله و اتصالات را با مارک فرشـید ( رویال پایپ ) راه اندازی و به فعالیت قبلی اضافه نمود. که با قریب 3 دهه تجربه در زمینه فرآیندهای پلیمر و تزریق پلاستیک ، ماشین آلات مدرن تولید لوله و اتصالات و همچنین بهره گیری از آزمایشگاه مجهز و پرسنل مجرب و ماهر محصولاتی مرغوب و در سطح استاـنداردهای بین المـللی تولید و به دلیل بالا بودن سطح کیفی محصولات ، خود را در بازارهای داخلی مطرح نماید.
– مواد اولیه پلیمری پلی پروپیلن راندوم کوپلیمر ( PP-RC)
– برنجی های مورد استفاده در تولید اتصالات تلفیقی ( اتصالات بوشن و مغزی دار)

لوله و اتصالات رویال

گروه R&D شرکت با بیش از سه دهه تجربه در زمینه استفاده از مواد پلیمری گوناگون و همینطور پس از تحقیقات گسترده پی بهترین نوع مواد اولیه پلی پروپلین در جهان جهت ساخت لوله و اتصالات پلیمری با نام تجاری HOSTALEN PPH 5416 توسط کمپانی باسل آلمان تولید میشود . که علاوه بر گواهی استاندارد اروپائی EN12202 در مورد سیستم لوله های پلیمری ، جهت آب آشامیدنی ، درای تاییدیه بهداشتی از مراکز علمی کشورهای اتحادیه اروپا و FDA میباشد .
لازم به ذکر میباشد محصولات شرکت رویال پایپ دارای 12 سال بیمه نامه ایران میباشد .
گواهی نامه های بین‌المللی
گروه تولیدی فرشید درراستای خط مشی کیفیت خویش با ارائه محصولات ممتاز کیفی و درسطح استانداردهای جهانی و رقابت با کشورهای صنعتی سعی و تلاش بی وقفه ای داشته است و گامهای بلندی را در این راستا برداشته است و در عرصه بین المللی نیز مورد تایید واقع شده و علاوه بر اخذ گواهینامه های متعدد بین المللی موفق به عضویت در شبکه جهانی کیفیت ( IQNet ) و اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001 – 2008 از آلمان گردیده است و همچنین موفق به دریافت بیش از دوازده تقدیر نامه و ستاره طلایی کیفیت از کشورهای آلمان ، انگلستان ایتالیا ، فرانسه . اسپانیا و یونان در سالهای 2003 تا 2010شده است .
اطلاعات فنی / کنترل کیفیت

در گروه تولیدی فرشید (رویال پایپ ) کنترل کیفیت به دو صورت ذیل صورت می گیرد :

لوله و اتصالات رویال

الف) کنترل کیفیت سیستم مدیریتی براساس استاندارد ISO 9001
ب) کنترل کیفیت مواد اولیه و محصولات براساس استانداردهای ISO،EN، DIN و استاندارد ملی ایران ( ISIRI)
الف) کنترل کیفیت سیستم :
کنترل ونظارت بر کلیه فعالیتهای شرکت از قبیل فرآیند تولید ، کنترل و تضمین کیفیت ، انبارداری و انبارش ،بازرگانی فروش و خرید ، مالی و اداری و…منطبق بااستانداردجهانی ISO9001 همه ساله توسط ممیزین اروپایی موسسه اعتبار دهنده DQS آلمان انجام می پذیرد.
ب) کنترل کیفیت مواد اولیه و محصولات :
توسط واحد تضمین و کنترل کیفیت شرکت و همچنین مراکز خارج از شرکت جهت تطابق با استانداردهای جهانی انجام می شود و شامل موارد ذیل است :
1- آزمایشات بر روی مواد اولیه در بدو ورود به کارخانه شامل اندازه گیری دانسیته، چگالی، MFR (شاخص جریان مذاب) و …
2- آزمایشات بر روی برنجی شامل کنترل وضعیت ظاهری، کنترل ابعاد و سطح رزوه شده تست فشار درونی، تست لهیدگی و …
3- آزمایشات بر روی محصولات لوله در حین تولید و پس از فرآیند تولید شامل کنترل ابعادی قطر و ضخامت لوله ها ، کنترل وزنی لوله ها ، تست فشار و طول عمر ، تست ضربه ، آزمون برگشتی حرارتی ، تست چشایی ، تست برست (ترکیدگی Burst ) ،شاخص جریان مذاب محصول ( MFR محصول) ، تست میزان عبور نور ( Opacity ) و …
4- آزمایشات بر روی محصولات اتصالات در حین تولید و پس از فرآیند تولید شامل کنترل ابعادی قطر و دهانه اتصالات ، کنترل وزنی اتصالات ، تست فشار و طول عمر ، تست ضربه ، آزمون برگشتی حرارتی ، تست چشایی ، تست برست (ترکیدگی) ، شاخص جریان مذاب محصول) ، تست نشتی اتصالات برنجی دار و …
مراکز مختلفی علاوه بر آزمایشات فوق‌الذکر آزمایشات متنوع دیگری شامل تست تغییر طعم در دراز مدت، تاثیر عوامل محیطی، واکنش شیمیایی و … بروی محصولات فرشید انجام می‌دهند که در بخش گواهینامه کلیه مدارک و مستندات اخذ شده ارائه شده از جمله این مراکز می‌توان به مرکز تحقیقات ساختمان وزارت مسکن، موسسه استاندارد، وزارت بهداشت، دانشگاه فنی امیرکبیر و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی اشاره نمود.
کلیه مواد اولیه پلی پروپیلن پیش از استفاده در واحد تولیئ توسط واحد کنترل کیفیت مورد ارزیابی قرار می گیرند.
جهت هرگونه خرید و یا مشاوره با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ipsum accumsan consequat. lectus libero. ipsum
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم