خرید عمده انواع شیر آبیاری قطره ای

خرید انواع شیر آبیاری قطره ای به صورت عمده را به شیوه هایی متفاوت می توان انجام داد اما اینترنت به دلیل مزایای فوق العاده ای که دارد دارای جایگاه ویژه ای می باشد.
از انواع شیر های آبیاری استفاده می کنند تا بتوانند به گل های موجود در باغ ها و پارک ها به خوبی آب بدهند تا کیفیت خود را از دس نداده و پژمره نشود. به یاد داشته باشید که خرید انواع شیر آبیاری قطره ای، اگر از قاب اینترنت اتفاق بیفتد، نتایج مناسب تری را برای همه مشتریان به ارمغان می آورد.

شیر آلات آبیاری قطره ای از مواد اولیه پلی اتیلن ساخته شده و در سایز های ۱۲ میلیمتر ۱۶ میلیمتر و۲۰ میلیمتر تولید و در لوله کشی آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد. شیرآلات آبیاری قطره ای علاوه بر سایز در تنوع مختلفی مانند شیر تیپ به تیپ ، تیپ به ۱۶ میلیمتری ، ۱۶ میلیمتر به ۱/۲ اینچ رزوه ای ، شیر بست اولیه به ۱۶ میلی متر ، شیر ۱۶ میلیمتر ، ۱۶ میلی متر به ۱۲ میلیمتر و غیره تولید می شود. شیرآلات آبیاری قطره ای عموما به صورت تک ضرب ساخته می شوند یعنی با نیم دور چرخش به چپ باز و با نیم دور چرخش به راست باز و بسته می شوند. شیرآلات آبیاری قطره ای معمولا در اول خط یا بین خط و حتی در بعضی مواقع به عنوان قطره چکان کنار درختان مورد استفاده قرار می گیرد.

شیر آلات آبیاری قطره ای در آبیاری قطره ای باغها گلخانه ها مزارع و آبیاری با تیپ آبیاری یا لوله های دریپردار آبیاری با نوار تیپ پلاکدار استفاده می شود . استفاده از شیرآلات آبیاری قطره ای بسیار ساده بوده و از نظر قیمتی بسیار ارزان و مرقوم به صرفه می باشد.

جهت هرگونه خرید و یا مشاوره در امور خرید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
vulputate, ut at accumsan id luctus felis Lorem nec facilisis et,
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم