خرید لوله و اتصالات پلیکا داراکار | قیمت لوله فشار قوی داراکار

قیمت لوله فشار ضعیف داراکار

در ساخت لوله PVC،پلیکا داراکار پیشرفت های زیادی در سالهای اخیر صورت گرفته است. این پیشرفت ها هم در زمینه دستگاه های تولید لوله پلیکا و هم در مواد اولیه این لوله ها بوده است. اگر در فرمولاسیون لوله های پلیکا و PVC داراکار استانداردهای لازم بکار گرفته شود، می توان از این لوله ها برای لوله کشی آب آشامیدنی نیز استفاده کرد. 

لوله داراکار

انواع لوله پی وی سی داراکار
فقط باید مطمئن باشیم که میزان عناصر سمی مثل سرب، قلع، جیوه، کرم و …. پایین تر از میزان مجاز استاندارد باشد. لوله های پلیکا داراکار به خاطر قیمت پایین و مناسبی که دارند و برتری آن ها در برابر لوله های پلیکاو فلزی، چدنی ، پلی اتیلن و … در حال حاضر در جهان، یکی از اصلی ترین گزینه های مورد استفاده در شبکه آب و فاضلاب هستند.

مزایای لوله پلیکا یا لوله PVC داراکار

لوله پلیکا داراکار دارای مزایا و خصوصیات ویژه ای است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.
مقاومت در برابر ساییدگی و خراشیدگی
مقاوم در برابر ضرب
میزان زبری خیلی کم
مقاوم در برابر حرارت و شعله
مقاومت در برابر هر گونه خوردگی
وزن سبک و دارای استحکام زیاد نسبت به وزن
اتصالات آب بند
مقاومت در برابر مواد شیمیایی بالا
انعطاف پذیری بالا
استحکام کششی زیاد و طولانی مدت
قیمت مقرون به صرفه

موارد مصرف لوله پلیکا داراکار

استفاده در شبکه انتقال فاضلاب خانگی
استفاده در شبکه‌ های آبرسانی تحت فشار
استفاده به عنوان پوشش سیم و کابل‌ های شبکه برق
استفاده برای پوشش سیم و کابل های مخابراتی
استفاده برای انتقال اسیدها و بازها
و بسیاری از کاربردهای صنعتی و شهری

علاوه بر فرآیند اکستروژن، لوله های پی وی سی داراکار را می توان از طریق فرآیند دیگری به نام قالب گیری تزریقی تولید کرد. بیشترین محصولات لوله ای غیر گرم به روش تزریقی تولید می شوند. قالب تزریق فرآیند تشکیل ماده با مجبور کردن آن، تحت فشار، از یک استوانه گرم شده از طریق یک فنر به داخل حفره یک قالب بسته است. تمام اتصالات استاندارد PVC از قطر ¼ اینچ تا ۱۲ اینچ و بیشتر دریچه ها تزریق شده اند. برای بیشتر اتصالات و دریچه های غیر استاندارد PVC یا بزرگتر از PVC، روش های ساخت از لوله، میله و ورق جهت تولید محصول مورد نظر استفاده می کنند.

دوام محصولات داراکار
عملکرد اثبات شده: میلیون ها فوت لوله کشی پی وی سی داراکار با موفقیت در برنامه هایی با قدمت نیم قرن یا بیشتر نصب شده اند.
برآورد شده از استانداردهای سختگیرانه: محصولات لوله کشی PVC به طور کامل توسط ASTM بین المللی، NSF بین المللی، ANSI و سایر آژانس های کد و استاندارد آزمایش می شوند.
مقاوم در برابر حملات شیمیایی: آب نمک، اکثر اسیدها، نمک های آبکاری و صدها ماده شیمیایی دیگر نگرانی برای لوله کشی PVC ندارند. در اکثر محیط های خورنده، پوشش داخلی یا بیرونی یا آستر برای پوشش پی وی سی مورد نیاز نیست.
لوله پلیکا

بدون زنگ یا برش: برخلاف سایر مواد لوله کشی، PVC زنگ زدگی و گودال نمی کند. این ویژگی عدم حمله به خوردگی گالوانیک یا الکترولیتی، نیازی به تجهیزات محافظت در برابر خوردگی و نگرانی های مربوط به زمین برقی را در مورد لوله و اتصالات پی وی سی به حداقل می رساند.
یکپارچگی مشترک: هنگام نصب صحیح، اتصالات جوش داده شده با حلال قویترین روش برای پیوستن به محصولات لوله کشی PVC بوده و سالها خدمات بدون دردسر را ارائه می دهد. در اکثر مطالعات مربوط به تاسیسات لوله کشی زیرزمینی، نشتی و شکستگی با سیستم های لوله کشی پی وی سی کمتر از مواد جایگزین لوله کشی غیر پلاستیک است..
لوله پلیکا
از نظر محیطی کم صدا
رسانایی حرارتی: لوله کشی PVC و پلیکا داراکار از هدایت حرارتی کمی برخوردار است، این ویژگی ممکن است نیاز به عایق کاری لوله را از بین ببرد و ممکن است انرژی لازم برای حفظ دمای سیال را کاهش دهد.

صرفه جویی در مصرف انرژی: با توجه به ویژگی های پلیکا داراکار در هدایت حرارتی کم، جریان مطلوب، سبک وزن، یکپارچگی مفاصل و مقاومت عالی در برابر خوردگی، استفاده از PVC در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بسیار موثر است.

کاملاً قابل بازیافت: در تولید PVC،پلیکا داراکار و زباله های لوله و اتصالات عملاً وجود ندارد. هر گونه مواد خاموش و اولیه در مرحله تولید مجدداً مورد استفاده قرار گرفته و بازیافت می شوند.

در نهایت، لوله کشی پی وی سی داراکار :
بادوام
ایمن و آسان برای نصب
با صدای محیطی کمتر
و مقرون به صرفه
است.

• قیمت لوله پلیکا معمولی داراکار
لوله و اتصالات پلیکای مورد استفاده برای برق و ناودانی به اصطلاح لوله هواکشی نامیده می شوند و دارای ضخامت کمی می باشند و قیمت آنها نیز در لیست لوله پلیکای معمولی قرار می گیرد.

قیمت لوله پلیکا فشار ضعیف داراکار
در لوله کشی آب ساختمان ها از لوله پلیکای فشار ضعیف داراکار استفاده می شود که دارای ضخامت کمی بیشتر از سایر لوله پلیکاهای ارزان قیمت است و توانایی تحمل فشار بیشتری برای عبور آب دارد. لیست قیمت انواع لوله پلیکای فشار ضعیف نیز از طریق ارتباط با همکاران ما در گروه ایلیاشیل قابل دسترس می باشد.

قیمت لوله پلیکا فشار قوی داراکار
لوله پلیکا فشار قوی داراکار که از دسته لوله های پی وی سی سنگین محسوب می شود بیشتر در لوله کشی های فاضلاب شهری کاربرد دارد و مسلما این نوع از لوله ها دارای وزن و ضخامت بیشتری در مقایسه با سایرین می باشند، در ضمن توان تحمل فشار آنها نیز بالاست.

مواد مورد استفاده در لوله های پی وی سی فشار قوی در مقابل ارتعاشات و احتراق مقاوم بالاتری نسبت به انواع معمولی و فشار ضعیف لوله های پی وی سی دارند و همچنین این لوله ها در برابر انواع اسید مقاوم می باشند.

جهت خرید و یا مشاوره در امور خرید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
suscipit lectus fringilla consectetur sit luctus ut eget id Donec
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم