عرضه مستقیم لوله و اتصالات پنچ لایه نیوپایپ

 عرضه مستقیم لوله و اتصالاتپنچ لایه نیوپایپ

عرضهمستقیم لوله و اتصالات پنچ لاهی نیو پایپ، امروزه به روش های مختلفی انجام می شود بسیاری از نمایندگی های فروش در این زمینه فعالیت دارند و در این راستا جهت عرضه بهتر و بیشتر محصولات خود سایت های اینترنتی معتبر را راه اندازی نموده اند تا از این طریق خریداران دسترسی راحت تری به آن داشته باشند در واقع عرضه مستقیم و بدون واسطه کمک شایانی به کاهش قیمت محصول و حذف هزینه‌ های جانبی می کند در فروشگاه آنلاین ما عرضه انواع مختلف این لوله و اتصالات پنچ لاهی با قیمت استثنایی و بدون محدودیت انجام می شود.

لوله نیوپایپ

لوله نیوپایپ

لوله های پلیمری ۵ لایه در سال های اخیر به دلایل دارا بودن مزایا زیاد در بخش های مختلفی از ساختمان ها کاربرد داشتند. لوله های ۵ لایه انواع مختلفی دارند که بسته به نوع استفاده و خواص لوله به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شوند و طبق نیاز مصرف کننده, خریداری می شوند. یکی از انواع لوله های ۵ لایه که کابرد زیادی دارد, لوله نیوپایپ است که دارای ترکیبی از خواص و ویژگی های لوله فلزی و لوله پلیمری است. پلیمر استفاده شده در لوله پنج لایه نیوپایپ از مواد اولیه کاملا بهداشتی مطابق با مبحث 14 و 16 قوانین ملی ساختمان تولید شده و جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی است.

لوله نیوپایپ چیست ؟

لوله نیوپایپ از نوع لوله های پنج لایه است که با تلفیق فلز و پلیمر مخصوص، علاوه بر مزایای لوله های فلزی و پلیمری نواقص آنها را نیز به حداقل رسانده است. پلیمر به کار رفته در لوله نیوپایپ از نوع پلی اتیلن شبکه ای (بهترین نوع پلی اتیلن) می باشد که تفاوتش با انواع پلیمرهای رایج دیگر، ساختار مولکولی شبکه ای آن است. این ساختار مزیت استحکام و پایداری را برای لوله نیوپایپ به همراه دارد، چرا که ساختار دیگر پلی اتیلن ها خطی و یا شاخه ای است که همین امر باعث می شود تا سایر پلی اتیلن ها روی طعم و بوی آب آشامیدنی تأثیر سوء بگذارند.پلیمرهای مشبک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر خوردگی، عدم رسوب گیری، عدم پوسیدگی و جلوگیری از افت فشار می باشند و امروزه در سراسر جهان یکی از پرمصرف ترین مواد ترموپلاست به شمار می روند.

نیو پایپ

ساختار لوله نیوپایپ

لایه های بیرونی و میانی این لوله ها همانطور که گفته شد از پلیمری با عنوان پلی اتیلن ساخته شده و تعدادی از لایه های داخلی لوله های پنج لایه نیوپایپ نیز از فلز آلومینیوم تشکیل شده است. ارتباط و یا اتصال لایه‌های میانی و بیرونی لوله پنج لایه نیوپایپ از طریق چسب که بین این لوله ها قرار گرفته، برقرار می گردد و یا به عبارتی این لایه ها از طریق چسب به یکدیگر می چسبند و از استحکام بالایی برخوردارند.

مجموعا با توجه به لایه های متشکل این لوله ها که از پنج لایه تشکیل شده،لوله ای تحت عنوان لوله پنج لایه را تشکیل می دهند که لوله پنج لایه نیوپایپ یکی از برندهای معتبر در این زمینه می باشد. استفاده از فلز آلومینیوم در این لوله ها سبب طول عمر بالا و انعطاف پذیری این لوله ها می گردد.
طول عمر بالای این لوله ها به جهت استفاده از آلومینیوم به این صورت است که آلومینیو مانع از عبور اکسیژن و در نهایت زنگ زدگی در این لوله ها می گردد و همچنین باعث زاویه دادن لوله به هر شکل دلخواه می شود. از آنجا که سیستم های تاسیساتی جزء اساسی ترین بخشهای یک سازه به شمار می روند بنابراین لوله ها و اتصالات پنج لایه نیوپایپ می توانند جایگزین مناسبی برای انواع لوله های گالوانیزه و لوله های فولادی سیاه رنگ که دارای برخی معایب بودند،هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ut consectetur Phasellus elit. diam ultricies neque. venenatis libero
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم