پخش عمده لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ در اصفهان

اتصالات محصولات نیوپایپ از آلیاژ برنج تولید و روی آن با نیکل آبکاری می شود. این مواد اولیه باعث می شوند تا اتصالات نیوپایپ از فرسایش، رسوب گیری و خوردگی در امان باشند.

لوله و اتصالات

مزایای نیوپایپ

– تحمل حرارت تا حداکثر 90 درجه
– عدم نفوذ اکسیژن به داخل لوله و جلوگیری از لجن زدگی و تغییر رنگ آب
– مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی ( اسیدها ، بازها و …)
– ضریب انبساط طولی بسیار ناچیز
– مقاومت عالی در برابر فشار به علت وجود آلومینیوم و جوش طولی آن
– افت فشار بسیار ناچیز به دلیل هموار بودن سطح داخل لوله
– نصب سریع، آسان و بدون ضایعات
– به راحتی خم می شود و شکل می پذیرد
– در لوله کشی توکار مطمئن و در نصب روکار زیباست
– زنگ نمی زند، رسوب نمی گیرد و هرگز نمی پوسد
– نصب آسان و مطمئن اتصالات

انواع اتصالات پنج لایه نیوپایپ

اتصالات محصولات نیوپایپ از آلیاژ برنج تولید و روی آن با نیکل آبکاری می شود. این مواد اولیه باعث می شوند تا اتصالات نیوپایپ از فرسایش، رسوب گیری و خوردگی در امان باشند. این اتصالات با فناوریهای نوین تولید می شوند و با توجه به طراحی منحصر به فرد، کیفیت مواد اولیه و اورینگهای خاص و دقت نظارت ویژه در تولید نیوپایپ این محصولات عمر طولانی دارند و در شرایط سخت کاری و زمان طولانی دوام و آب بندی آنها قابل اطمینان بالایی است. نیوپایپ بر اساس استاندارد ملی ایران تولید می شود.

نیوپایپ در گچساران
 

دو نوع اتصالات نیوپایپ تولید می شود.:

–    اتصالات پرسی نیوپایپ ( اتصالات پرسی تنها و یا به همراه اتصالات کوپلی در لوله کشی های پنج لایه استفاده می شوند، نصب این اتصالات در مقایسه با اتصالات رزوه ای آسان تر و سریع تر است. )
–    اتصالات کوپلی یا رزوه ای ( در این اتصالات از سه اورینگ استفاده می شود، با حداقل ابزار نصب می شود و آب بندی کامل ایجاد می کند. )

1-    روش اتصالات کوپلی (مهره ماسوره)

این روش خیلی آسان است و نیاز به وسیله خاصی ندارد. اتصال پرسی شامل سه قسمت است. اتصال ، حلقه و مهره ای که روی آن بسته می شود.
اول قطعات اتصال باز می شود ، با کالیبر توی لوله را کمی باز می شود. با استفاده از تیغه‌های در انتهای کالیبر با حرکت چرخشی دیواره داخلی لوله را کونیک (پخ) می شود. باید در انجام این کار دقت لازم را داشت چون دیواره لوله قبل از کالیبره کردن تیز است و می تواند اورینگ اتصال را پاره کند. این پارگی باعث نشتی می شود و آب بندی را با مشکل روبرو می کند. سپس 
مهره و سپس حلقه روی لوله قرار داده می شود لوله را وارده اتصال کرده و تا جایی که ممکن است به انتها می رسانند و سپس مهره را  با یک آچار ساده یا آچار فرانسه به دنده آخر رسانده و محکم می شود.

2-    روش اتصالات پرسی

این روش هم بسیار آسان است اما احتیاج به پرس دارد. از آنجا که اتصالات پرسی به مهره احتیاج ندارند علاوه بر سبکی وزن ، ارزان تر هم هستند.
در این روش هم اول لوله کالیبر می شود. حلقه استیل بر روی لوله قرار می گیرد و  لوله وارد اتصال پرسی می شود و باید مطمئن شد که لوله به طور کامل وارد اتصال شده است. سپس حلقه را به سمت اتصال برده و با یک دستگاه پرس برقی یا دستی پرس می شود. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
velit, odio vel, Lorem ipsum non sit adipiscing
WeCreativez WhatsApp Support
در کمترین زمان پاسخ گوی شما هستیم
👋سلام چطور میتونیم به شما کمک کنیم